مصاحبه آرشیو خبر ها
اسـکودتویی تاریـخی !

اسـکودتویی تاریـخی !

آنتونیو کونته سرمربی یوونتوس پس از پیروزی برابر آتالانتا و سومین قهرمانی پیاپی با یوونتوس در مورد یووه و آینده خود گفت .

" باید از همه بخاطر کسب این اسکودتو تشکر کنم . ما در این فصل هم زحمت بسیار زیادی کشیدیم و نمی توان سختی که برای گرفتن اسکودتو تحل کردیم را از یاد ببریم "

" خوشحال هستم که در فاصله 3 هفته مانده به انتهای فصل قهرمانی ما قطعی شد . آن هم برای سومین بار پیاپی که یک رکورد مهم است و خوشحالم که اکنون با 96 امتیاز در صدر جدول هستیم "

" من همیشه هوادار یوونتوس خواهم ماند . همیشه دورانی که در یووه به عنوان بازیکن بودم را به یاد دارم و اکنون هم به عنوان مربی از حضور در اینجا و کسب موفقیت خوشحالم . می خواهم این اسکودتو را ، اسکودتویی تاریخی نام گذاری کنم "

" رقابت در این فصل با رُم بسیار سخت و البته زیبا بود . تیمی که پس از سال ها خود را در ایتالیا نشان داد و ثابت کرد که حریفی سخت کوش و قوی است . من از همه بازیکنانم که توانستند رقابت با رُم را با موفقیت تمام کنند تشکر می کنم "

" ما 3 فصل پر تنش و التهاب را داشتیم و فکر نمی کنم کسی دیگر می توانست بیشتر از این در طول ِ این 3 فصل کسب کند . اما تلاش ما باور نکردنی بود و با سخت کوشی که داشتیم همه چیز را ممکن کردیم "

" ما حتی امشب هم حرفه ای بودن خودمان را نشان دادیم . همینطور در بازی با جنوا و دیداری مانند ساسولو در هفته قبل . تا هقته قبلی رقابت ها ، رُم بدنبال گرفتن جایگاه ما بود . اما تلاش نا محدود ما همه چیز را به نفع ما تمام کرد "

" ما در طول هر فصل می توانیم به 90 امتیاز برسیم و این چیزی نیست که برای ما غیر ممکن باشد . اما خوب رسیدن به این امتیازات سخت است ، اما همه مجموعه یوونتوس برای همین تلاش خواهند کرد "

" اما سختی کار زمانی بیشتر می شود که در اروپا هم حضور داشته باشیم . با این حساب رقابت جدی ِ دیگری در اروپا برای ما خواهد بود و کسب اسکودتو و رسیدن به هر دوی ِ این ها دشوار است "

" من تکرار می کنم که هدف اصلی ما کسب اسکودتو بود ، اما همه شور و هیجان ما را در طول رقابت در اروپا دیدند . هم در لیگ قهرمانان و هم لیگ اروپا ما شایسته چیزی بیشتر بودیم و تلاش زیادی هم کردیم "

وضعیت یوونتوس در اروپا ؟
" باید همه جوانب را در نظر گرفت و شرایط را از همه ابعاد بررسی کرد . ما تیمی با تاریخی پرافتخار هستیم و تاریخ یووه یک امتیاز برای پیشرفت است ، حتی در سطح اروپا "

" همه چیز نیاز به صبر بیشتری دارد . این درست است که هواداران ما می خواهند یوونتوس بار دیگر به تیمی قدرتمند و با شخصیت در اروپا تبدیل شود ، اما این ساده نیست "

" اتفاقی که همه منتظر آن هستند و به آن فکر می کنند نیاز به زمان دارد . ما فصل پیش در برابر بایرن حذف شدیم و در این فصل توانستیم تا نیمه نهایی لیگ اروپا برویم . این نشانه پیشرفت ما است و تاکید می کنم که همه چیز نیاز به صبر بیشتر دارد "

تمدید قرارداد با یووه ؟

" ما مشکلی برای تمدید نداریم . از مدت ها قبل بحث در این مورد شروع شده ، در صورتی که همه ما بر کار در یوونتوس در فصل ِ جاری و کسب موفقیت تمرکز داشتیم "

بحث مالی در این مورد وجود دارد ؟

" نه . ما فقط باید همه چیز را بررسی کنیم و در مورد همه چیز حرف بزنیم . من اکنون سرمربی یوونتوس هستم و شاید در آینده هم باشم ، یوونتوس خانواده من است "

" ترک باشگاهی که مدت خوبی در آن بودم آسان نیست . من نیاز به ارزیابی شرایط دارم و این با تعامل با رئیس و توضیح خواسته هایمان قابل حل است "

" نیاز است که در جلسه ای نظراتمان را بگوییم و در آرامش تصمیم گیری کنیم . هنوز چیزی مشخص نیست و باید دید وضعیت چطور خواهد بود "

" من بدنبال این نیستم که به مدیران یوونتوس گوشزد کنم که به اطمینان نیاز دارم . من تنها می خواهم برای بررسی شرایط و گفتن ِ اینکه یوونتوس برای رسیدن به اهداف خود چه چیزی را نیاز دارد ، با مدیران صحبت کنم "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: